Dozat e vogla tė epigalokatekin-3-galatit (EGCG), (njė katekine nga ēaji i gjelbėr) mund tė shtojnė oksidimin e yndyrave pėr 33%.
Njė studimi i publikuar nė revistėn European Journal of Clinical Nutrition, ofron tė dhėna se EGCG mund tė shtojė oksidimin e yndyrave te meshkujt, mė sė largėti dy orė pas konsumimit tė ushqimit.
Nė studim janė pėrfshirė 10 meshkuj me mbipeshė, te tė cilėt ėshtė matur oksidimi i yndyrave gjatė marrjes sė 300 mg EGCG, pastaj 200 mg kafeinė, si edhe te kombinimi i tė dyjave.
Rezultatet kanė treguar se ekstrakti EGCG nga ēaji i gjelbėr shton oksidimin e yndyrave, ngjashėm sikurse kafeina, ndėrsa nėse kėto merren sė bashku, atėherė oksidimi rritet pėr 50%.
Ky ėshtė njė studim mė shumė qė tregon se ēaji i gjelbėr ka efekt tė dobishėm nė kontrollimin e masės trupore dhe parandalimin e sėmundjeve tė lidhura me mbipeshėn.