Collapse column



Fruti qė ndalon humbjen e kujtesės

AlbStars/Fruti qė ndalon humbjen e kujtesės => Konsumimi i lėngut tė rrushit tė zi pakėson humbjen e kujtesės madje ndihmon nė pėrforcimin e saj, ėshtė konkluzioni mė i fundit i shkencėtarėve

Author Topic: Fruti qė ndalon humbjen e kujtesės  (Read 568 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline EmoNa

  • "What if"
  • V.I.P Member
  • AlbStars Sr. Member
  • *****
  • Posts: 1701
  • Gender: Female
    • View Profile
Fruti qė ndalon humbjen e kujtesės
« on: April 14, 2010, 01:55:03 PM »

Konsumimi i lėngut tė rrushit tė zi pakėson humbjen e kujtesės madje ndihmon nė pėrforcimin e saj, ėshtė konkluzioni mė i fundit i shkencėtarėve lidhur me kujtesėn.
Shkencėtarėt e degės sė Psikiatrisė sė Universitetit Cincinnati bėnė njė studim mbi 12 persona qė vuanin nga humbja e kujtesės. Si rezultat ato tė cilėt kishin konsumuar lėngun e rrushit pėr 12 javė pasqyruan njė performancė tė mire nė testet e ndryshme tė kujtesės.

Ekspertėt formuan dy grupe tė ndryshme. Ndėrkohė qė grupit tė parė iu dha lėng rrushi i marrė nga zona Concord e Massachusett grupi i dytė nuk piu asgjė. Gjatė kohės sė eksperimentit tė dy grupeve ju bėnė teste tė rregullta kujtese. Sipas rezultateve tė studimit grupi i parė kishte njė zhvillim mė afatgjatė.

Sipas ekspertėve shkaku i cili qėndron pas kėtyre rezultateve janė antidoksanėt e lėkurės dhe lėngu i rrushit. Pavarėsisht se nuk kishte ndryshime thelbėsore nė mes grupeve ato tė cilėt kishin konsumuar lėngun natyral tė rrushit tė zi ishin mė tė avancuar nė mėsim. Me anė tė kėtij eksperimenti pėrforcohet kujtesa afatshkurtėr dhe zhvillohet kujtesa e heshtur qė i pėrket njė vendi.

Sipas rezultateve tė studimit me anė tė frutave dhe zarzavateve tė pasura me antidoksan dhe lėngjeve tė tyre 100% natyrale mbrohet funksioni i informacionit.



                                                                                               
Ėshtė e ēuditshme tė mendosh si njė botė plot me njerėz mund tė duket e shkretė kur njė person tė mungon ... !!!

AlbStars

Fruti qė ndalon humbjen e kujtesės
« on: April 14, 2010, 01:55:03 PM »

Social BookMarks: Digg  Facebook  SlashDot  Delicious  Technorati  Twitter  Google  Yahoo
 

Warning: this topic has not been posted in for at least 120 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it's been approved by a moderator.
Name: Email:
Verification:
Kryeqyteti i Shqiperise:


Facebook Comments

Advertisement: