Collapse column



Me peshk kundėr degjenerimit makular

AlbStars/Me peshk kundėr degjenerimit makular => Me peshk kundėr degjenerimit makular Njė studim i ri ka treguar se konsumimi i peshqve yndyrorė sė paku njėherė nė javė zvogėlon rrezikun nga

Author Topic: Me peshk kundėr degjenerimit makular  (Read 838 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline ★billis_2★

  • | “I Rezervuar” |
  • Administrator
  • AlbStars V.I.P Member
  • *****
  • Posts: 9787
  • Gender: Male
  • | “I Rezervuar” |
    • View Profile
    • AlbStars.Com
Me peshk kundėr degjenerimit makular
« on: August 22, 2008, 11:10:05 PM »



Me peshk kundėr degjenerimit makular

Njė studim i ri ka treguar se konsumimi i peshqve yndyrorė sė paku njėherė nė javė zvogėlon rrezikun nga degjenerimi makular pėr 50 pėr qind. Ky rrezik mund tė zvogėlohet edhe mė tepėr nėse konsumimi i peshkut ėshtė mė i shpeshtė brenda javės.
Degjenerimi makular ėshtė shkaktari mė i shpeshtė i dobėsimit tė shikimit te banoret e vendeve perėndimore, ndėrsa mund tė rezultojė dhe me humbjen e plotė tė shikimit.

Pėr ndikimin pozitiv tė peshqve yndyror nė sy kanė meritė acidet omega-3-yndyrore, pikėrisht acidi dokozaheksaenik (DHA) dhe acidi eikozapentaenik (EPA).

AlbStars

Me peshk kundėr degjenerimit makular
« on: August 22, 2008, 11:10:05 PM »

Social BookMarks: Digg  Facebook  SlashDot  Delicious  Technorati  Twitter  Google  Yahoo
 

Warning: this topic has not been posted in for at least 120 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it's been approved by a moderator.
Name: Email:
Verification:
Kryeqyteti i Shqiperise:


Facebook Comments

Advertisement: