
Njė studim i ri ka treguar se femrat tė cilat nuk e zvogėlojnė konsumimin e kafeinės gjatė shtatzėnisė shtojnė rrezikun pėr ta lindur foshnjėn me peshė mė tė vogėl trupore.
Studimi ka pėrfshirė mbi 2.600 femra, te tė cilat ėshtė pėrcjellė sasia e kafeinės tė cilėn e kanė konsumuar deri nė fund tė shtatzėnisė.
Rezultatet kanė treguar se konsumimi i mė shumė se 200 mg kafeinė nė ditė ėshtė ndėrlidhur me lindjen e foshnjės me masė mė tė vogėl pėr 60-70 g. Konsumimi mė i madh i kafeinės ka rezultuar me zvogėlim edhe mė tė madh tė peshės trupore.
Sasia mė e madhe e kafeinės ka ardhur nga kafja, ēaji, kokakola dhe ēokollata.
Autorėt e studimit rekomandojnė qė shtatzėnat ta zvogėlojnė konsumimin e kafeinės nėn 200 mg nė ditė, qė ėshtė ekuivalente me dy filxhanė kafe ose dy filxhanė e gjysmė ēaj.